مقالات

ساده ترین روش افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام چیست؟

social-media

آنچه در این نوشته خواهیم داشت

فعالیت هدفمند در شبکه‌های اجتماعی یکی از اقداماتی است که کسب‌وکارها و افراد مختلف برای افزایش تعداد فالوورها و کسب درآمد از این طریق، صورت می‌دهند. در واقع، اولین گام برای شروع کسب درآمد از طریق این شبکه‌ها، افزایش تعداد دنبلال‌کنندگان یا به عبارتی فالوورها است. در میان شبکه‌های اجتماعی فعال در سراسر دنیا، اینستاگرام جایگاه ویژه‌ای دارد. این شبکه اجتماعی با قابلیت انتشار عکس، ویدیو و متن، یکی از بسترهای محبوب برای فعالیت چه برای تفریح و سرگرمی و چه برای کسب درآمد و ارتباط با مخاطبان هدف به شمار می‌رود.

یکی از نکات مهمی که برای بسیاری از ادمین‌ها و افراد فعال در اینستاگرام مطرح است، به چگونگی افزایش فالوور اینستاگرام واقعی مربوط می‌شود. در حقیقت افرادی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، می‌خواهند از ساده ترین روش افزایش فالوور مطلع شوند و از طریق آن میزان بازدید صفحه خود را افزایش دهند.

در همین راستا، در این مقاله از وب‌سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ سوم شخص، قصد داریم تا راه‌های افزایش سریع فالوور واقعی در اینستاگرام را بررسی نموده و نکات مرتبط با آن را ذکر نماییم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

افزایش فالوور اینستاگرام واقعی

راه های افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

به طور کلی برای افزایش فالوور اینستاگرام دو راه مختلف وجود دارد:

  • فعالیت هدفمند و جذب فالوور ارگانیک: این روش، در واقع شامل توجه به الگوریتم اینستاگرام، تولید محتوای هدفمند و تعامل با کاربران می‌شود.
  • تبلیغات و جذب فالوور غیرارگانیک: برای جذب مخاطب می‌توان از تبلیغات نیز استفاده نمود. این دسته از تبلیغات به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شوند.

در ادامه، به صورت کامل‌تر راه های افزایش فالوور در اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

فعالیت هدفمند و جذب فالوور ارگانیک

پایه و اساس این شیوه از افزایش فالوور اینستاگرام  واقعی و مدیریت شبکه اجتماعی ، توجه به الگوریتم این شبکه اجتماعی و تولید محتوای هدفمند است. برای جذب فالوور ارگانیک، باید به این نکته توجه داشته باشید که فعالیت مستمر و بدون وقفه، اصلی‌ترین کلید برای موفقیت است. این روش‌ها کاملاً رایگان بوده و بدون هیچگونه هزینه‌ای می‌توان آن‌ها را انجام داد. در ادامه نکات و روش‌های جذب فالوور از طریق فعالیت هدفمند را بررسی خواهیم نمود:

  • نوشتن بیو؛ اولین برخورد مخاطب با صفحه شما

بیو در واقع شناسنامه صفحه شما در اینستاگرام است و به مخاطبین شما نشان می‌دهد که چگونه به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام واقعی با ارزش هستید و در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید؟ نوشتن یک بیوی جذاب و مخاطب‌پسند، می‌تواند به خوبی مخاطبان را جذب صفحه شما کند.

در نوشتن به ارزش ایجاد شده توسط شما، حوزه فعالیت و کار خود، ویژگی‌های شخصی یا ویژگی‌های کسب‌وکار، راه‌های ارتباطی و حضور لینک‌های پراهمیت توجه داشته باشید.

افزایش فالوور اینستاگرام واقعی

  • زمان بهینه؛ بهترین زمان برای انتشار پست و استوری

به طور کلی کاربران شبکه‌های اجتماعی ساعات مشخصی از روز خود را به حضور در شبکه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهند. این وظیفه شما است که پست‌ها و استوری‌های خود را در زمانی منتشر کنید، که بیشترین میزان مخاطبان ممکن فعال و آنلاین باشند. این موضوع، باعث می‌شود تا پست‌ها و استورهای‌ شما به خوبی دیده شود. در غیر این صورت، در صورتی که پست‌ها در ساعاتی که کمترین میزان مخاطبان شما فعال هستند، منتشر شود؛ نمی‌توان انتظار بازخورد مناسبی داشت.

برای کسب این اطلاعات، نیاز است تا از طریق Insights صفحه خود اقدام کنید. اینستاگرام این دسته از اطلاعات را به خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • انتشار پست؛ یک فعالیت مداوم

انتشار مداوم پست، ساده ترین روش افزایش فالوور در اینستاگرام است. برای این کار نیاز است تا با داشتن یک تقویم محتوایی دقیق، به صورت هدفمند و منظم اقدام به انتشار پست نمایید. هرچه برنامه منظم‌تر و هدفمند‌تری برای گذاشتن پست در صفحه خود داشته باشید، به نتیجه بهتری دست خواهید یافت. به طور کلی، برای اطلاع از تعداد پست در هفته، به نوع مخاطبان خود و نحوه فعالیت رقیبان خود توجه کنید.


بیشتر بخوانید: اینستاگرام مارکتینگ چیست 

  • اکسپلور؛ بهترین راه جذب فالوور

به طور کلی الگوریتم اینستاگرام اینگونه کار می‌کند که پست‌ها و ویدیوهایی که میزان علاقه‌مندی فالوورها به آن بیشتر است، در اکسپلور ظاهر می‌شوند. به بیان دیگر، سعی کنید تا محتوایی را منتشر کنید که بیشتر مخاطبان با آن درگیر شوند. این موضوع باعث می‌شود تا اینستاگرام پست شما را به عنوان یک محتوای جذاب بشناسد و آن را در اکسپلور نمایش دهد. در کل توجه داشته باشید که اکسپلور همواره به عنوان بهترین راه برای افزایش سریع فالوور اینستاگرام شناخته می‌شود.

  • محتوا؛ کلید اشتراک‌گذاری

سعی کنید که محتوای تولید شده توسط شما، قابلیت اشتراک‌گذاری بالایی داشته باشد. چه یک پست خنده‌دار و چه یک پست کاربردی و علمی، محتوای پست‌های شما باید به گونه‌ای باشد که مخاطبان را به اشتراک‌گذاری آن وادار کند.

  • ریلز؛ استفاده از محبوبیت ویدیوها

ریلز‌ها نوعی از محتوا هستند که جذابیت بالایی برای کاربران اینستاگرام دارند. هرچه میزان انتشار ریلزهای هدفمند و مفید بیشتر باشد، می‌‎توان انتظار کسب نتایج بهتری در جهت افزایش فالوور داشت.

  • استراتژی هشتگ؛ سرمایه‌گذاری ارزشمند

استفاده از هشتگ‌های مناسب، کاربردی و مرتبط را فراموش نکنید. هشتگ گذاری و اتخاذ استراتژی مناسب در این زمینه، می‌تواند شما را به بسیاری از مخاطبان نشان داده و طیف گسترده‌ای از آن‌ها را روانه صفحه شما در اینستاگرام کند.

با استفاده از آمارهای پست‌های خود، بهترین و تأثیرگذارترین هشتگ‌ها را پیدا کرده و سعی کنید آن‌ها را در زیر پست‌ها و استوری‌های خود استفاده نمایید.

افزایش سریع فالوور اینستاگرام

 

  • محتوا؛ ویدیو بیشتر از عکس

میزان محبوبیت ویدیو‌ها در شبکه اجتماعی نسبت به عکس بیشتر است. در واقع ویدیوها علاقه به تعامل بیشتری نسبت به عکس‌ها در مخاطبان ایجاد می‌کنند. در نتیجه، سعی کنید تا ویدیو‌های بیشتری را نسبت به عکس‌ها منتشر کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید از انتشار عکس‌ها دست بکشید. بلکه باید به صورت هدفمند و با برنامه عمل کرده و نسبتی مناسب را بین عکس‌ها و ویدیو‌ها رعایت نمایید.

  • مخاطبان؛ انتشار محتوای UGC

محتواهای تولید شده توسط کاربران (UGC) را دست کم نگیرید. این محتواها که شامل ویدیو، عکس، نظرات و … می‌شوند را در صفحه خود منتشر کنید تا دیگر مخاطبان نیز آن‌ها را ببینند و در نتیجه تعامل بیشتری با شما داشته باشند. همین تعامل بیشتر یکی از بهترین راه‌های افزايش فالوور واقعي اينستاگرام به شمار می‌رود.

  • مسابقه؛ اجرای مسابقات جذاب

سعی کنید مسابقات مختلفی را در صفحه خود برگزار کنید. با این کار هم مخاطبان خود را سرگرم‌ کرده‌اید و هم موجب درگیری بیشتر آن‌ها با پیج خود می‌شوید. این موضوع، خود می‌تواند باعث ظهور شما در اکسپلور شود. در کنار این موضوع، تشویق مخاطبان به فالو کردن پیج و تگ ‌کردن دوستانشان باعث می‌شود تا میزان فالوورهای شما افزایش پیدا کند.

  • کپشن؛ تأثیرگذاری حداکثری

کپشن‌های پست‌ها و ریلزها یکی از مهم‌ترین مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. حتی اگر محتوای جذاب شما در اکسپلور حضور داشته باشد، در صورتی که کپشن جذابی برای پست خود ننوشته باشید، طیف گسترده‌ای از مخاطبان و فالورهایی که می‌توانستید داشته باشید را از دست داده‌اید. سعی کنید با نوشتن کپشن جذاب مخاطبان را به مشاهده پست‌های بیشتر و حتی دنبال کردن صفحه خود تشویق کنید. توجه داشته باشید که استفاده از فراخوان برای اقدام و درخواست از مخاطبان برای فالو، لایک یا کامنت می‌تواند بسیار موثر عمل کند.

  • رقبا؛ تحلیل‌های هدفمند

در هر کجای مسیر جذب فالوور در اینستا هستید، تحلیل رقبا را فراموش نکنید. با شناخت فعالیت‌های رقبا می‌توانید اقداماتی که می‌توانند بازخورد خوبی داشته باشند را شناسایی کرده و از آن‌ها استفاده کنید. گاهی اوقات رقبای ما مسیرهای جذب فالوور را به خوبی طی کرده‌اند که با تحلیل آن‌ها، می‌توان افزایش سریع فالوور اینستاگرام را تجربه کرد.

 

به طور کلی، ساده ترین روش افزایش فالوور، توجه به الگوریتم ایسنتاگرام و انتشار منظم محتوای کاربردی و هدفمند است. برای این کار، نیاز است تا به مواردی مانند نوشتن بیو، زمان مناسب انتشار پست و استوری، انتشار پست به صورت مداوم، استفاده از الگوریتم اینستاگرام به منظور حضور در اکسپلور، تحلیل رقبا، تولید محتوای جذاب و مخاطب‌پسند و … توجه داشته باشید.

 

افزايش فالوور واقعي اينستاگرام

تبلیغات و جذب فالوور غیرارگانیک

همانطور که در ابتدا گفتیم، یکی از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام واقعی، تبلیغات است. برای این کار، می‌‎توانید اقدامات زیر را صورت داده و از نتایج آن شگفت‌زده شوید.

  • همکاری با اینفلوئنسرها؛ راهکار پربازده

از اینفلوئنسرهایی که مخاطبان آن‌ها، با مخاطبان هدف شما یکسان است یا آن‌ها را پوشش می‌دهد، بخواهید که شما را تبلیغ کنند. توجه داشته باشید که هرچه حوزه فعالیت اینفلوئنسر به حوزه کاری شما بیشتر باشد، مسیر برای افزایش فالوور واقعی، هموارتر است. معمولاً اینفلوئنسرها، مبالغ مختلفی را برای پست‌ و استوری دریافت می‌کنند که بسته به بودجه خود می‌توانید در این رابطه تصمیم‌گیری کنید.

  • تبلیغات بازدیدی؛ تبلیغ گسترده در صفحه دیگران

در این شیوه تبلیغاتی، کسب‌وکار یا صفحه شما توسط یک صفحه پرمخاطب دیگر تبلیغ می‌شود. یکی از ایرادات این شکل از جذب فالوور در اینستاگرام این است که در برخی از مواقع، ارتباطی میان شما و حوزه کاری صفحه تبلیغ‌کننده وجود ندارد. این موضوع باعث می‌شود تا در اثر تبلیغ، افراد زیادی شما را دنبال‌ نکنند و حتی افرادی که اقدام به فالوکردن شما می‌کنند، برای کسب‌وکار یا صفحه شما سودمند نباشند.

 

برای استفاده از تبلیغات در جهت افزایش سریع فالوور اینستاگرام، باید توجه داشته باشید که همکاری با اینفلوئنسرها و تبلیغات گسترده بازدیدی، دو شیوه اصلی آن‌ هستند.

 

افزايش فالوور واقعي اينستاگرام

راحت‌ترین و ساده‌ترین کار برای افزایش فالوور اینستاگرام

بسیاری از افراد و اشخاصی که در اینستاگرام صفحه‌ای دارند و به دنبال افزایش فالوور آن هستند، توانایی، زمان و یا حوصله انجام کارهای ذکر شده را ندارند و می‌خواهند همچنان فالوورهای واقعی زیادی داشته باشند. در این شرایط، بهترین و ساده‌ترین راه، استفاده از خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی و ادمینی اینستاگرام مجموعه‌های مختلفی مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ سوم شخص است. به طور کلی، حضور فعال و قوی در شبکه‌های اجتماعی نیازمند تجربه و تخصص بالایی بوده که کارشناسان مدیریت شبکه اجتماعی سوم شخص، با دارابودن این تجربه و تخصص، می‌توانند به شما عزیزان در این رابطه کمک کنند.


بیشتر بخوانید: سوشال مدیا چیست؟

جمع‌بندی

در این مقاله از وب‌سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ سوم شخص، تلاش کردیم تا راه‌های افزایش سریع فالوور واقعی در اینستاگرام را بررسی نموده و نکات مرتبط با آن را ذکر نماییم. همانطور که گفتیم، توجه به تولید محتوای مناسب، الگوریتم‌های اینستاگرام، تبلیغات هدفمند به روش‌های گوناگون و … راه‌هایی هستند که از آن طریق می‌توان اقدام به جذب فالوور واقعی نمود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ سوم شخص، برترین مجموعه فعال در زمینه بازاریابی دیجیتال

آژانس دیجیتال مارکتینگ سوم شخص، یکی از برترین مجموعه‌های فعال در زمینه ارائه خدمات مختلف دیجیتال مارکتینگ مانند مدیریت شبکه‌های اجتماعی، سئو، طراحی سایت، تولید محتوا و … است. در صورتی که به دنبال یک حضور قدرتمند در اینترنت هستید، همین حالا به وبسایت آژانس دیجیتال مارکتینگ سوم شخص مراجعه نموده و از خدمات مختلف این آژانس معتبر مطلع شوید.

دسته بندی مطالب
آخرین مقالات

مراحل طراحی سایت: نقشه راه برای طراحی وب سایت موثر

آشنایی با سیستم‌ مدیریت محتوا: cmsچیست؟

web-design

طراحی سایت چیست؟ هر آنچه که باید در این رابطه بدانید

smm

smm چیست؟ بررسی بازاریابی اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی

seo-ahdaf

آشنایی با اهداف سئو و دلائل اهمیت آنها

what-is-seo

سئو چیست؟ آشنایی با قدرت بهینه‌سازی موتورهای جستجو

فرم درخواست مشاوره رایگان

برای اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در ارتباط باشید

مطالب مرتبط

مراحل طراحی سایت: نقشه راه برای طراحی وب سایت موثر

طراحی یک وب سایت به عنوان دروازه مجازی به هویت یک برند عمل می‌کند. درست همانطور که یک...
0

آشنایی با سیستم‌ مدیریت محتوا: cmsچیست؟

پلتفرم‌های CMS با رابط‌های بصری، ویژگی‌های قوی و امکانات بی پایان خود، فقط ابزار نیستند. بلکه آنها قادر...
0

طراحی سایت چیست؟ هر آنچه که باید در این رابطه بدانید

آیا تاکنون برای دیده شدن کسب‌وکار خود در دنیای گسترده اینترنت و داشتن وب‌سایت، به این فکر کرده‌اید...
0

smm چیست؟ بررسی بازاریابی اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی

در عصر دیجیتال امروزی، استراتژی‌های بازاریابی به طور قابل‌توجهی تکامل یافته‌اند و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی
0

آشنایی با اهداف سئو و دلائل اهمیت آنها

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به سنگ بنای استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان تبدیل شده است. در...
0

سوشال مدیا چیست و انواع آن چه هستند؟

سوشال مدیا چیست؟امروزه رسانه‌های اجتماعی به بخشی جدایی‌ناپذیر از جامعه مدرن تبدیل شده‌اند و نحوه برقراری ارتباط، تجارت...
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *